close

【奇蹟課程學員練習手冊】

第246課 愛我的天父就等於愛祂的聖子

W246 To love my Father is to love His Son

 

 

我心中若還有瞋恨,願我不致認為自己還找得到上主之道。

我若存心傷害上主之子,願我不致認為自己還能知道天父或是我自性的真相。

我若認不清自己得面目,願我不致相信自己還意識得到天父,或覺察得出天父對我的愛,以及我回報祂的一切愛。

Let me not think that I can find the way to God, if I have hatred in my heart. Let me not try hurt God's Son, and think that I can know his

Father or my Self. Let me not fail to recognize myself, and still believe that my awareness can contain my Father, or my mind conceive of all the

love my Father has for me, and all the love which I return to Him.

 

天父,我願接受你為我選擇的路,來到祢跟前。這個意願必會實現,因為這是祢的旨意。

我願認清祢的旨意就是我的意願,如此而已。

因此,我決心去愛你的聖子。阿們。

I will accept the way You choose for me to come to you, my Father. For in that will I secceed, because it is Your Will.

And I would recognize that what You will is what I will as well, and only that.

And so I choose to love Your Son. Amen. 

 

arrow
arrow

    喬安の自在說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()