【奇蹟課程學員練習手冊】

第245課 祢的平安與我同在,天父,我是安全的

W245 Your peace is with me, Father. I am safe.

 

天父,祢的平安環繞著我。不論我到何處,祢的平安都與我同行。它的光輝照耀在我所遇到的每個人身上。

我將它帶到所有可憐、孤獨而害怕的人那裏。我把祢的平安帶給那些受痛苦煎熬,或是為死亡憂傷,

或是自認為已無希望與幸福的人那裏。天父,把他們都送到我這兒來吧。讓我隨身帶著祢的平安。

因我願拯救祢的聖子,一如祢的旨意,如此,我才可能認出我的自性來。

Your peace surrounds me, Father. Where I go, Your peae goes there with me. It sheds its light on everyone I meet.

I bring it to the desolate and lonely and afraid. I give Your peace to those who suffer pain, or grieve for loss, or think they are bereft of hope and happiness.

Send them to me, my Father. Let me bring Your peace with me. For I would save Your Son, as is Your Will, that I may come to recognize my Self.

 

就這樣,我們在平安中同行。將自己所領受的信息傳給整個世界。如此,我們才會聽見聖靈之聲,只要我們尋求聖言,

祂就會向我們發言;我們一旦分享了祂所賜的聖言,便會認出祂的聖愛。

And so we go in peace. To all the world we give the message that we have received. And thus we come to hear the Voive for God, Who speaks to us as we

relate His Word;Whose Love we recognize because we share the Word that he has given unto us. 

 

arrow
arrow

    喬安の自在說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()