【奇蹟課程學員練習手冊】

第247課 若非寬恕,我至今仍是盲目的

W247 Without forgiveness I will still be blind

 

罪是攻擊的象徵。指要在任何地方看到它,我就會受苦。

寬恕是我得到基督慧見的唯一途徑。

願我接受祂的慧眼顯示給我的單純真理。如此,我就會全然獲癒。

弟兄,來吧! 讓我看看你。

你的美善反映出我的美善。你的無罪本質則成了我的無罪本質。

你若受到了寬恕,我也與你一同得到寬恕。

Sin is the symbol of attack. Behold it anywhere, and I will fuffer.

For forgivenss is the only means whereby Christ's vision comes to me.

Let me accept what His sight shows me as the simple truth, and I am healed completely.

Brother, come and let me look on you. 

Your loveliness reflects my own. Your sinlessness is mine.

You stand forgiven, and I stand with you.

 

 

 

今天,我要這樣去看每一個人。我的弟兄全是祢的兒女。

你的天父身分先創造了他們,並把他們全賜給了我,

而我既是祢的,也是我自性的一部分。

今天我就要透過他們而顯楊祢,我希望這一天因而能認清我的自性。

So would I look on everyone today. My brothers are Your Sons.

Your Fatherhood created them, and gave them all to me as part of You,

and my own Self as well.

Today I honor You through them, and thus I hope this day to recognize my Self. 

 

arrow
arrow

    喬安の自在說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()