【奇蹟課程學員練習手冊】

第248課 凡是能受苦的,非我所有

W248 Whatever suffers is not part of me

 

我已捨棄了真理。此刻,讓我也同樣忠實地捨棄那虛妄。

凡是能受苦的,非我所有。凡是能悲痛的,也非我自己。

受苦的,只是我心中的幻相罷了。

凡事可朽之物,就從未在實相中活過,只是嘲弄我的真相而已。

如今,我要捨棄種種自我觀念,以及蒙蔽上主聖子的一切謊言。

如今,我已經準備好重新接受上主當初所創造的他。

I have disowned the truth. Now let me be as faithful in disowning falsity.

Whatever suffers is not part of me. What grieves is not myself.

What is in pain is but illusion in my mind.

What dies was never living in reality, and did but mock the truth about myself. 

Now I disown self-concepts and deceits and lies about the holy Son of God. 

Now am I ready to accept him back as God created him, and as he is. 

 

 

天父,我已恢復了對祢的千古之愛,讓我也同樣去愛祢的聖子。

天父,我仍是你所創造的我。祢的聖愛如今已被人憶起,

我的愛亦然。如今,我才了解兩者無二無別。

Father, my ancient love for You returns, and lets me love Your Son again as well.

Father, I am as You created me. Now is Your Love remembered, and my own.

Now do I understand that they are one.

arrow
arrow

    喬安の自在說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()