close

【奇蹟課程學員練習手冊】

第243課 今天我不再判斷任何事情

W243 Today I will judge nothing that occurs

 

今天我願對自己十分誠實。我不再自以為知道我目前尚未能領悟的事情。

也不愛自以為能透過我那支離破碎的知見而理解那整體。

今天,我認清了這一事實。如此,我便擺脫了一切非我所能做的判斷。

如此,我便釋放了自己及所見到的一切,重歸於上主創造我們的平安中。

I will be honest with myyself today. I will not think that I already know what must remain beyond my present grasp.

I will not think I understand that whole from bits of my perception, which are all that I can see.

Today I recongnize that this is so. And so I am relieved of judgments that I cannot make.

Thus do I free myself and what I look upon, to be in peace as God created us. 

 

天父,今天我要讓整個造化得以自由地呈現自己。

我要顯揚它的每一部分,包括我自己在內,我們是一體的,

因為每一部分都包含了你的記憶,真理之光必會照在渾然一體的我們之中。

Father, today I leave creation free to be itself. I honor all its parts, in which I am included. We are one because each part contains Your memory, and truth must shine in all of us as one. 

 



 

 

arrow
arrow

    喬安の自在說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()