close

【奇蹟課程學員練習手冊】

第242課 這是上主的日子,也是我獻給祂的禮物

W242 This day is God's. It is my gift to Him.

 

今天我不再孤軍奮鬥了。我不瞭解這個世界,因此孤軍奮鬥之想,實在是愚昧之舉。

但有一位聖者,祂深知一切對我有益之事。祂很樂意為我獨獨選擇那邁向上主的途徑,

我把這一天獻給祂,因我不想再延誤回家的日子,只有祂深知回歸上主之路。

I will not lead my life alone today. I do not understand the world, and so to try to lead my life alone must be but foolishness.

But there is One Who knows all that is best for me. And He is glad to make no choices for me but the ones that lead to God.

I give this day to Him, for I would not dalay my coming home, and it is He Who knows the way to God. 

 


因此,我們把今天獻給祢。懷著全然開放的心前來。

我們不要求任何自以為想要的東西,請賜給我們祢願我們接受之物吧!

祢深知我們的一切渴望與需求。祢會恩賜我們一切所需,使我們得以找到回歸祢的道路。

And so we give today to You. We come with wholly open minds. We do not ask for anything that we may think we want.

Give us what You would have reveived by us. You know all our desires and our wants.

And You will give us everything we need in helping us to find the way to You.

 

arrow
arrow

    喬安の自在說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()